Sivut

maanantaina, syyskuuta 24, 2012

Perhoponit, osa I

Olisin halunnut esitellä minulle rantautuneet ponit lotti kerrallaan, mutta koska muuton keskellä on turha haaveilla suurista kunnostuksista yms., niin esittelenkin näitä nyt sekaisin. Minulle tuli tässä kuussa kolme uutta flutter-ponia ja nyt olen ihastunut näihin kuikeloihin!

Lapsuuteni ponivideolla oli omasta mielestäni paras G1 ponipiirretty, eli Bright Lights (videollani suomeksi Varjovarkaat). Pidän vieläkin kovasti kohtauksesta, jossa "perhoponit" tulevat apuun. Lapsena en edes tajunnut että perhoponeja oli oikeasti leluina, joten keräilyn aloittaessani olin ihan ihmeissäni kun näin näitä ensimmäisen kerran.

Ensimmäinen Flutter Ponies-sarja julkaistiin 4. vuonna (1985-86). Uusina tästä sarjasta minulle tuli kaksi ponia.


Forget-Me-Notin karvat oli tiukoilla pikkuleteillä, mutta avattuani ne huomasin, että karvat ovat upeassa kunnossa (ja valmiiksi kivoilla kiharoilla). Rutiinina putsailin ponin taikasienellä vaikka pintalikaa ei näkynytkään. Kuten yleensäkin flutter-poneilla, niin tälläkään yksilöllä ei ole omia siipiään. Muuten tämä kaunokainen on täydellisessä kunnossa.

Samaan sarjaan kuuluva Honeysuckle on myös ilahduttavan hyvässä kunnossa.



Puhdistus ja karvojen keittäminen taltutti tämän ponin suurimmat epäkohdat ja nyt hyllyssä seisoo ihan nätti flutter. Ponilla on karvoissaan haalistuvaa pinkkiä ja ilokseni tällä yksilöllä on vielä selvä pinkki sävy erotettavissa! Ja kuten tavallista, flutterilla ei ole siipiä.

Tästä ensimmäisestä flutterponi-erästä minulla on siis koossa kuudesta kolme. Aikaisemmin kokoelmiini lehahti Morning Glory.


Seuraavassa postauksessa hieman lisää fluttereita. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita! Kommentit tarkistetaan ennen niiden julkaisua.