Sivut

perjantaina, elokuuta 10, 2012

Vaippavauva

Suoritin taas ponivaihtoja keräilijäkollegan kanssa ja luvassa olisi parin uuden lisäyksen esittelyä.

Ensimmäisenä haluan esitellä pitkästä aikaa kokoelmaani kotiutuneen varsan, sillä edellinen varsahankinta taitaa olla alkukesästä. Joskus suunnittelin pelkkien varsaponien keräilyä, mutta nykyisin melkein kaikki lempiponini ovat aikuisia, joten varsat on hieman toisella sijalla.

Tämä vauveli on minulla ensimmäinen sarjassaan, muita Baby Fancy Pants Ponies-sarjan varsoja minulla ei (vielä) ole. Kyseisen vauvan nimi on Baby Splashes. Tämän sarjan varsoilla ei ole symbolia, vaan maalattu vaippa, jossa on pieniä kuvioita.


Joillakin sarjan vauvoilla on myös First Tooth Babies-sarjan tyyliin ensimmäinen hammas. Tämä minun yksilöni on China-variaatio, sillä karvat ovat haalistuneet valkoiseksi, kuten Pussycat-sävy yleensäkin. "Normaalilla" versiolla karvat ovat lilat (Wisteria). China-versioita myytiin Euroopassa.

Minun Baby Splashes on ok kunnossa, karvat ovat ehkä hitusen kuivahkot, mutta se ei ole minua yleensäkään haitannut. Etuhiukset ovat aika villit, en saanut niitä millään alas. :D Kaulasaumassa on jotain likaa, mutta en usko että se olisi ponisyöpää.


Ensikosketus tähän ponisarjaan oli aika jännä, sillä en tiennyt että jokaisesta sarjan vauvasta on kaksi eri versiota. Näitä olisi kiva saada joskus lisääkin. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita! Kommentit tarkistetaan ennen niiden julkaisua.