Sivut

perjantaina, toukokuuta 13, 2011

Arvonta

Ensiksi haluan hiukan valittaa bloggerista. Tänään ja eilen päivällä blogger ei toiminut ollenkaan. Pienet toimintakatkot ei haittaa, mutta näköjään tämän päiväisen katkon jälkeen minun uusin blogini oli kadonnut kokonaan ja muiden blogeissa olen lukenut kadonneista postauksista. :/  Ei kivaa ollenkaan. Toivottavasti tämä postaus tulee julkaistuksi ja pysymään niinkuin pitääkin.

Vuosipäivän kunniaksi julistin arvonnan, jossa palkintona oli MLP kiiltokuva-arkki ja FIM-blindbagpussi. Suoritin arvonnan kaikkien tiistaihin mennessä arvontaan osallistuneiden kesken. Arvonnassa virallinen valvoja oli siskoni, joka suoritti kuvauksen ja arpalippujen sekoittelun.

Nimilaput odottaa...

Sekoittelun jälkeen sokkona....

...poimin voittajan lapun.

Ja kukas se olikaan onnettaren suosikki;


Jostakin syystä blogger kääntää kuvan koko ajan näin, vaikka olen kuvan kääntänyt kuvaohjelmalla... Pahoittelut.


 Onneksi olkoon, BellaGodiva! Otan yhteyttä mahdollisimman pian, kuitenkin viikonlopun aikana. Kiitos myös kaikille arvontaan osallistuneille!

3 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajalle! Mulla on kanssa ollut tuota kääntämisongelmaa kuvissa. En tiiä, mikä uusi ominaisuus tuo on, mutta mä olen nykyään jättänyt kuvat valmiiksi kääntämättä ja blogger kääntää ne itsestään.

    VastaaPoista
  2. Loistavaa viihdettä tämä arvonta. X)

    Onnittelut voittajalle.

    Ps.BonChavaljessa oli kadonnut 5 ajoitettua postausta, jotka ponksahtivat tänään aamulla taas näkyviin. Ihme touhua.

    VastaaPoista
  3. On onnen tyttö! :) HipHei! Läheti juuri sähköpostiisi osoitteeni toivottovasti tuli perille! Kiitos :)!

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita! Kommentit tarkistetaan ennen niiden julkaisua.