Sivut

torstaina, syyskuuta 09, 2010

2 x G1

Pari uutta G1:sta löysi huuto.netin kautta tiensä minun luokseni. Sisko nämä minulle osti, minä vain valitsin ponit. :)

Perusponi Lemon Drop. Onko ponikeräilijää, jolla ei olisi tätä ponia? Tämä on china-versio. Pidän tälläisistä perusponeista, ponihankinnoissa vain yleensä keskittyy enemmän kaikkeen erikoiseen. Ja nämä ponit ovat vielä ihan ponin muotoisia, eivät mitään kirahveja... Lisäksi omasta mielestäni tälläisen posen päällä ponivaatteet näyttää parhaimmalta.

Newborn-kokoelmani karttuu taas, kun joukkoon kipittää supersuloinen Dangles. Kaunis pieni varsa, olen ihan rakastunut näihin newborneihin.

2 kommenttia:

  1. Heh, täällä on yksi keräilijä, jolla ei ole (vielä) Lemon Droppia. :D Tosin en ymmärrä miksi se on niin parjattu poni, minusta lila+vaaleankeltainen on iiihana yhdistelmä ja on tuo muutenkin sulostus.
    Kiva blogi, oli mukava lukea.

    VastaaPoista
  2. Minulla on sekä China että Hong Kong Lemon Dropit ja tykkään niistä ihan hirveästi. Väri on kaunis ja se kuuluu ehdottomasti jokaisen MLP-fanin hyllyyn ihan ekojen joukossa.

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita! Kommentit tarkistetaan ennen niiden julkaisua.