Sivut

sunnuntaina, maaliskuuta 20, 2011

Pitkästä aikaa

Huh, kiire ja pieni muotoinen kriisi iski päälle. Kriisi blogin ja keräilyjen suhteen, kiire kaiken blogin ulkopuolisen elämän suhteen. Mutta olen palannut, joskin hieman eri kantimissa kuin ennen.

Pienen tuskailun ja miettimisen jälkeen ajattelin luopua ponikeräilystä, mutta en osannutkaan luopua kuin muutamasta ponista. Ja tietysti into keräilyyn palasi juuri, kun olin saanut muutamat lempparini myytyä!

No, nyt olen taas täysillä mukana ponikeräilyssä ja tässä välissä olenkin tehnyt muutamia mukavia löytöjä kirpputoreilta ja netistä.

Valitettavasti Sylvanian Familiesit ovat nyt tauolla keräilyssä, enkä tiedä mitä niiden kanssa jatkossa teen. Ponilinjalla siis jatketaan. Pahoittelut niille, jotka tätä blogia lukevat/lukivat sylvanian juttujen takia.

Pitkästä aikaa voisin siis esitellä jo helmikuun lopussa kirpputorilta löytyneet ponijutut.

G3-poni Sky Wishes löytyi Joensuun kirpputorilta yhdessä G3-feikin kanssa. Rakastan diva-posea. :) Tyttösestä tuli nätti karvojen keittämisen ja taikasieniputsauksen jälkeen.

Minulla on ollut onni myötä kirpputoreilla, sillä olen löytänyt jo kolme petite ponya kirpputoreilta, eikä yhtäkään ole ollut minulla ennestään. Tämä löytyi myös Joensuusta, yhdessä Minni Hiiri-Pezin (keräilen Pezejä) kanssa. Kyseessä on Euroopassa myyty Whirly Prancing Pretty Carousel- petite rakennuksesta. Vähän rassukka on huonossa kunnossa ja häntää en viitsinyt avata, mutta kelpuutan neidon minikokoelman jatkoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita! Kommentit tarkistetaan ennen niiden julkaisua.